(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 801 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 8ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
| |||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). | |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποχρεωτικό/Επιλογής - γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων | ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ-ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
| ΟΧΙ | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
| |
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, να είναι σε θέση οι φοιτητές-τριες να:
| |
Γενικές Ικανότητες | |
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. | |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών | Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
Οι γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο/η πτυχιούχος είναι:
Η δυνατότητα αναζήτησης, ανάλυσης, και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών. Η προσαρμογή σε νέα δεδομένα και καταστάσεις. Η αυτόνομη αλλά και ομαδική εργασία, καθώς και η εργασία σε διεθνές και σε διεπιστημονικό περιβάλλον. Η επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής, και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου. Η άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής, αλλά και η παραγωγή νέων και καινοτόμων ερευνητικών ιδεών και προτάσεων. |
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ. | ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Οι διαδικασίες αξιολόγησης είναι προσβάσιμες από τους φοιτητές. |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική
Ασπρίδης Γ., (2020), Δημόσια Διοίκηση: Σύγχρονες Πρακτικές, Εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα. Κιτσάκη Σ. Ν., (2020), Εισαγωγή στη Δημόσια Διοίκηση, Β΄ Έκδοση, Εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα. Μακρυδημήτρης Α. και Πραβίτα Μ. Η., (2012), Δημόσια Διοίκηση: Στοιχεία Διοικητικής Οργάνωσης, Εκδόσεις Σάκκουλας, Αθήνα. Μπέσιλα- Βήκα Ε.,(2004), Τοπική αυτοδιοίκηση- Θεσμικό πλαίσιο, ευρωπαϊκή διάσταση: Υπό το πρίσμα τουΚώδικα Δήμων και Κοινοτήτων και του Προγράμματος «Καλλικράτης», Τόμος Ι, Δ’ Έκδοση, Εκδόσεις Σάκκουλας Α.Ε., Αθήνα. Μπέσιλα- Βήκα Ε.,(2019), Τοπική αυτοδιοίκηση- Θεσμικό πλαίσιο, ευρωπαϊκή διάσταση: Υπό το πρίσμα του αναθεωρημένου Συντάγματος και των προτάσεων για την τροποποίηση του Δ.Κ.Κ, Τόμος Ι, Εκδόσεις Σάκκουλας Α.Ε., Αθήνα. Παπαδημητρίου Κ., (2020), Οργανωσιακός Σχεδιασμός και Ελληνική Δημόσια Διοίκηση,Εκδόσεις Διόνικος, Αθήνα. Ραμματά Μ., (2011), Σύγχρονη Ελληνική Δημόσια Διοίκηση: Ανάμεσα στη Γραφειοκρατία και το Μάνατζμεντ, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα. Ρωσσίδης Ι., (2013), Εφαρμογές του Επιχειρησιακού Μάνατζμεντ στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση, Εκδόσεις Σταμούλης, Αθήνα.
Ξενόγλωσση
Hughes O. E., (2012), Public Management and Administration, 4th Edition, Palgrave Macmillan Publishing, Basingstoke, UK. Kimberly L. N. and Stenberg C. W., (2018), Managing Local Government: An Essential Guide for Municipal and County Managers, 1st Edition, Sage Publishing, Washington D. C. Pollitt C., (2016), Advanced Introduction to Public Management and Administration, Edward Elgar Publishing Ltd,Cheltenham Glos, UK. Shafritz J. M.,Russell E. W., Borick C. P.,Hyde A. C., (2016), Introducing Public Administration, 9th Edition, Routledge Publishing, New York and London. |