(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 201 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2o | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Αρχές Μάρκετινγκ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
| |||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). | |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποχρεωτικό/Επιλογής - γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων | Επιστημονικής Περιοχής | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
| Δεν υπάρχουν | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
| |
Το μάθημα αποσκοπεί στο να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν θέματα που άπτονται του σύγχρονου μάρκετινγκ. Στην ελεύθερη οικονομία, οι περισσότεροι οργανισμοί δραστηριοποιούνται πλέον σε αγορές που έγιναν διεθνείς και στις οποίες οφείλουν να είναι ανταγωνιστικοί για να επιτύχουν. Το μάρκετινγκ παίζει σημαντικό ρόλο στην προσαρμογή ενός οργανισμού στη νέα πραγματικότητα και στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας του στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Το μάρκετινγκ δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο ανάπτυξης Αξίας και διατήρησης αμοιβαία επωφελών σχέσεων με πελάτες, χρησιμοποιώντας στρατηγικές, εργαλεία και τεχνολογίες που διευκολύνουν την επιτυχία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στις αγορές-στόχους, συχνά σε μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές συνθήκες. Η προσαρμογή σε ένα νέο, ευμετάβλητο και απαιτητικό περιβάλλον, συνιστά πρόκληση και για τις ελληνικές επιχειρήσεις που επιβίωσαν μέσα από την πρόσφατη, διεθνή οικονομική κρίση. Απαιτούνται για αυτό, στελέχη που αντιλαμβάνονται τις μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές συνθήκες και μπορούν, μέσω της ορθολογικότερης λήψης αποφάσεων, να συμβάλλουν στη δημιουργία, τιμολόγηση, προώθηση και διανομή Αγαθών και Υπηρεσιών που προσφέρουν Αξία σε βιομηχανικές ή/και σε καταναλωτικές αγορές. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αποκτούν το απαραίτητο υπόβαθρο και εκείνες τις δεξιότητες που σχετίζονται με την:
| |
Γενικές Ικανότητες | |
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. | |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών | Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Ορισμός Μάρκετινγκ. Σπουδαιότητα του αντικειμένου. Η Διαδικασία Μάρκετινγκ.Ανάλυση επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Δημιουργία Αξίας. Ανάπτυξη Σχέσεων με Πελάτες. - Τμηματοποίηση, Στόχευση και Τοποθέτηση Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Αγορά. Κατανόηση βασικών εννοιών Διοίκησης Μάρκετινγκ και Στρατηγικής για Αγαθά & Υπηρεσίες. - Προσανατολισμός Μάρκετινγκ. Σχεδιασμός Μάρκετινγκ & Στρατηγική. Δημιουργία Αξίας για τους πελάτες. Ανάπτυξη Νέων προϊόντων και Κύκλος ζωής. Τιμολόγηση. Επικοινωνία: Πώληση διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, και δημόσιες σχέσεις. Άμεσο και On-line μάρκετινγκ. Κανάλια Διανομής: Χονδρεμπόριο και Λιανεμπόριο. Σχέδιο Μάρκετινγκ & Στρατηγική. Έλεγχος & Μέτρηση απόδοσης μάρκετινγκ. - Κοινωνικό Μάρκετινγκ. Σημαντικά κοινωνικά θέματα που άπτονται του Μάρκετινγκ ως φορέα επηρεασμού και αλλαγής στάσεων και συμπεριφοράς του κοινού στις αγορές-στόχους, με σκοπό τη βελτίωση του τρόπου ζωής και διαβίωσης γενικότερα, στις σύγχρονες κοινωνίες. |
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση οπτικοακουστικού και αλληλεπιδραστικού υλικού με τη βοήθεια ΤΠΕ Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας και επικοινωνίας με τους φοιτητές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλημάτων σχετικών με το αντικείμενο του μαθήματος - Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας ΙΙ. Ατομική ή Ομαδική Εργασία (30%) Σκοπός της εργασίας είναι ο έλεγχος των δεξιοτήτων που ανέπτυξαν οι σπουδαστές σε εργαλεία και υπηρεσίες που σχετίζονται με τη συμπεριφορά καταναλωτή και η ικανότητά τους να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ένα έργο ομαδικά ή αυτόνομα. |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|